Cica i-a zis. Dar nu a ascultat. Si a zburat, precum un zmeu din hartie. Pe coama vantului. S-a pierdut in cer. Si nu mai stim nimic de el. Dar l-am vrea inapoi. Cel putin eu. Stiu sigur ca ii va fi mai bine aici. Acolo ii e frig si vine furtuna. Nu pentru mine (desi, fie vorba intre noi, l-as iubi mult, as avea grija sa fie fericit si l-as proteja ca pe un copil- asta din ciclul “barbatii educati de mame”)…Mai mult pentru el. Ar avea un viitor (“rege sef cu putina vointa” cum spunea Razvan Vasilescu in Scaunele, a lui Camus). Ar fi si el mai linistit. Nu si-ar mai dori sa se inchida in cerul al mai inalt, printre nori, printre acuarele. Ar schita cate un zambet din cand in cand. De ce? Pai domn’le, se poate? E baiat rafinat, educat, munceste mult si a ajuns sus. Prea sus acum, imi trebuie o scarita sa mi-l cobor. Dar am nevoie de ajutor.

Asta e anuntul. Sper sa ma fi incadrat in numarul maxim de caractere ca nu am bani pentru un anunt mai mare, si nici nu as vrea sa fie mai mic. S-ar preta altfel?

