Ma fascineaza cat de inumana poate fi inima unora. Cat de repede uita mintea. Cat de repede se descotoroseste inima de amintiri si sentimente.

Ajunsa aici, ma bucur sincer ca nu mai am astfel de oameni in viata mea.

Pentru ca am mai mult loc in inima. Oricat de cinic ar suna asta. Am mai mult loc pentru oameni pe care nu am stiut sa-i privesc pana acum. Si invat sa-i valorez mai mult, sa-i ascult, sa le fiu aproape.

Am mai mult loc in inima pentru locuri in care ma simt libera.

Precum Roma, in spatele unui mandarin. Stii, exista fericirea ascunsa in spatele frunzelor verzi si fericirea in mijlocul careia nu realizezi ca te afli.

Roma respira un aer sufocant de liber. Vezi libertate pe strazile imprimate de pasi si de istorie, langa Fontana di Trevi unde visele sunt masurabile in monede aurite, pe boema si sofisticata Via Margutta si fatadele ei colorate si vii, sau in frumoasa gradina Villa Borghese.

In Roma nu-mi e dor de nimic. Nu exista niciodata o cale usoara. Insa exista mereu o cale pe care te poat purta inima. Eu am ales-o. Cu toate ca asta m-a costat pierderea unor oameni pe care ii credeam aproape. Am invatat a aparentele inseala. Iar eu imi continui drumul.

foto : my Rome

