L-am urmat pasii pe strazile Londrei. Am ajuns pe 54 Frifth Street si am baut o cafea espresso. Apoi am fost la film la Empire Leicester Square (despre care voi scrie cu siguranta). Am gustat un alt aer, poate un pic mai familiar decat aerul de carnaval in care-mi obisnuiesc plamanii zilnic. Am cumparat flori de la Bloomsbury Flowers din Covent Garden. Si am parcurs pe jos drumul parfumat pana la Barnes Village. Am vazut apusul pe malul lui Thames. Si am citit din jurnal. A citit din poezii. Am fost acolo fara sa mai fiu aici. Cumva incercand sa-mi imaginez ca apartin unor locuri straine de mintea mea. Purtand un zambet sincer pe buzele sarutate atat de des de iubitul meu. Am incercat sa scriu o scrisoare. Intentionam sa cumpar si post-cards..Dar am preferat sa pastrez acele clipe. Si sa nu le dau drumul asa cum fac cu baloanele din sampon, roz. Am preferat sa nu ma mai intorc.

