Daca as locui in centru as fi foarte fericita…As scapa de toate constrangerile legate de programul metrourilor, autobuzelor sau tramvaielor…As fi aproape de tot ce iubesc. Aproape de cultura. Multi mi-ar spune ca sunt snoaba gandind asa. Ar fi prea mult de explicat si nu simt nevoia sa ma explic acum. Ci doar sa-mi exprim o dorinta. Printre multele dorinte legate tot de cultura. Am invatat ceva nou despre mine astazi. Ca poate am alt drum, si ca poate nu sunt pregatita pentru el inca. Dar ca pasiunea pentru arta, pasiunea de a crea e inca in mine si nu voi fi cu adevarat completa pana nu o voi lasa sa infloreasca. Suna copilaresc. Asta pentru ca fac un rezumat mental. O schitza. Imi astept oportunitatile. Invat ce inseamna rabdarea. Intre timp, ma voi bucura de experientele prin care trec. Imi voi picta zilele si le voi imortaliza apoi in fotografii.

