Tu ce eşti? Fluture sau scafandru?

Cand eram sanatos, nu eram in viata. Nu eram acolo. Eram destul de superficial. Dar cand m-am intors, cu punctul de vedere al fluturelui, am renascut sub forma de mine insumi.

În afară de pleoapa ochiului stâng, sunt două lucruri care încă funcţionează: imaginaţia şi memoria. Fluturele.

Imaginea este uneori neclară, alteori strălucitoare şi plină de culoare, alteori orbitoare şi descentrată.

“Primul meu cuvânt este “eu”. Încep cu mine însumi.”

Stare de inertie innecacioasa si nemiscare a membrelor superioare. De parca doar jumatatea de jos a corpului imi fuctioneaza vulcanic, iar cea de sus s-a stins intru valurile asurzitoare ale gandurilor ascutite si atinse de vant.

Stii ca te privesc desi pleoapele imi sunt sarutate de buze uscate de mare?

Nu vad dar totusi simt de doua ori mai mult decat daca as fi stiut sa privesc.

 

Morcheeba -“Let Me See” (video from “Traffic” 2000 by Steven Soderbergh)
