Melodia rasuna in camera goala de noi, in linistea pasionala pictata de mangaierile noastre lenese. Privesc tavanul pe care se proiecteaza visele unei pustoaice de 16 ani, purtand cosite lungi pana in talie. Mangaindu-ti parul castaniu si simtindu-ti capul adapostit pe pantecul atat de gol de mine, ard domol sub tine si imi caramelizez emotiile odata cu cafeaua care se raceste usor pe masuta de langa pat. Pleaoapele noastre adapostesc aceleasi vise boeme..sau indraznete. Vise surprinse in fotografii….vise transformate in filme alb-negru…vise trase in penel…vise colorate cu degetele. Am deschis amandoi ochii intr-o dimineata de duminica, nestiind ce sa ne spunem unul altuia, nestiind sa mai respiram. Daca as fi o fotografie in loc sa fiu om…si ar pune cineva o cana de cafea pe ea…si s-ar forma un cerc negru… Am senzatia ca as fi o fotografie alb-negru fara tine, reflectand non-culoarea abisala a unui zambet fara buze. Daca as primi un zmeu colorat, as zbura cu el, iubind cerul asa cum este el, iar lacrimile mi-ar fi picaturi de ploaie, iubirea pentru tine razele nascute dintr-un rasarit, iar visele mi-ar fi culorile apusului de la mare, intr-o zi pustie de august. Am dormit un somn lipsit de vise, al unui actor neaplaudat, pe o scena improvizata. Si mi-e pofta de atingeri, de soapte numai de noi stiute,pe care sa ti le sorb si care sa se reflecteze pe pielea-mi sidefata. De parca as fi un balon de heliu scapat de un clovn trist cu un zambet mare pictat pe chip. Un balon ce zboara catre inaltimi. Si undeva pe o plaja numai a noastra, as pasi desculta si as dansa prosteste, indragostita si fericita. Si nu as mai avea nevoie de nimic. Se naste un vis nou in pantecu-mi acoperit de geana ta. Se naste o iubire mai mare, din iubirea in care deja ma intrupez zilnic.

Cat asteptam sunetele diminetii si amorteala miscarilor pe sub cearceaful cu miros de vanilie. . .

