Am primit o leapsa de la Phoebs – 8 ganduri care-mi vin in minte. Iata ce am “nascut” :

1.De abia astept Festivalul International de Scurt si Mediu Metraj Next…mi-am propus sa ajung cu Dan, macar intr-o seara.

2.Mi-as fi dorit sa fi facut UNATC, scenografie…. Acum insa e prea tarziu sa imi pot dedica atatia ani unei pasiuni si atat.

3.M-am tuns aseara in stilul lui Amelie. Ma simt acum mult mai usoara, plina de energie. De parca am lasat in urma pasi pe nisip si soapte ametitoare ce-mi impovarau sufletul, odata cu parul meu lung.

4.Imi e dor de calul meu…

5.Mi-am luat o dracena Cycas de la o florarie de pe Dorobanti. Sunt mandra de aspectul Zen pe care ea si bonsaiul il expira prin prezenta lor.

6.Merg la concert Metallica…imi e dor de vremurile din facultate.

7.Am multe carti incepute si as vrea sa am timpul necesar sa le pot termina odata.

8.Sunt linistita sufleteste….si nu sunt obisnuita cu acest sentiment…dar pe cat de ciudat este el, pe atat de luminos.

Sper ca nu se supara nimeni daca nu-l dau mai departe… Un weekend placut!

