Am primit tag de la Shirina, in care ar trebui sa scriu 8 lucruri despre mine. Am incercat astfel sa imi schitez personalitatea oarecum :

  1. Ma atrag personalitatile dificile, ma fascineaza complexitatea sufletului uman si atrag persoane din zodia fecioarei in viata mea constant – zodie dificila dar care ma echilibreaza teribil.
  2. Scriu pentru a-mi exprima emotiile, citesc mult pentru a mi le descoperi, vorbesc despre ceea ce simt pentru a le creiona cat mai perfect, iubesc pentru a le colora.
  3. Incep zeci de carti si zeci de filme din aviditatea mea de a nu pierde nici o clipa si a cuprinde cat mai multe deodata.
  4. Sufar de frica acuta a timpului care trece prea repede din punctul meu de vedere si intensitatea cu care imi traiesc viata si iubirea face rau cateodata…mie sau celor dragi mie. De aceea poate iubesc atat de mult fotografia ca arta…pentru am senzatia ca asa pot surprinde viata si nu o las sa moara.
  5. Cred in iubirea aceea care vine o data in viata, in suflet pereche si in destinul unei iubiri – si ma consider extrem de norocoasa ca mi-am gasit aripa care sa ma completeze.
  6. Sunt timida si cu greu comunic daca nu cunosc o persoana.
  7. Imi place rock-ul, am avut multi prieteni care faceau parte din formatii de hard rock si black, ma relaxeaza genul asta de muzica atunci cand sunt agitata sau cand sunt foarte entuziasmata (la extreme).
  8. Ador teatrul sub toate formele lui.

Nu il dau mai departe ca de obicei…sper ca nu e bai.

