ep70_carrie_bluehoodie_bookstore.jpg

Today was a fine day for breathing…..

La 13:30 discutam despre negocierea internationala in mediul mondial de afaceri. A ramas sa ma bazez pe doi oameni pentru o bibliografie pentru masterat. A ramas sa imi cumpar zilele astea Business English Dictionary, Longman. Si a ramas ca imi revad colegii abia miercuri, caci imi voi incepe saptamana la sediul APT, pe strada Paul Greceanu, la training.

La ora 14:30 imprumutam carti de la Institut… Marguerite Duras (La vie tranquille, Les Petitts Chevaux de Tarquinia, Des Journees Entieres Dans les Arbres), Gabriel Osmonde ( Le voyage d’une femme qi n’avait plus peur de vieillir) si Pascal Bruckner (Care dintre noi doi l-a nascocit pe celalalt?)….

La 15:00 colindam Carturesti si Sala Dalles….

La 15:30 ma sufocam in tramvaiul 16….

Dupa ora 16 ascultam coloana sonora a filmului Pacientul Englez. Fiori pe sira spinarii. Muzica din anii ’60, un pic de jazz, pian…imagini de dragoste…chipuri destramate pe un cer ce a ucis o iubire..era tot ce aveam nevoie pentru a-mi prelungi weekendul. Nu drama, ci notele muzicale.

Apoi m-am reintors.

Cateodata mi-e greu sa-mi petrec cateva ore doar cu mine, cand acestea mi se ofera. Cateodata am senzatia ca pierd vremea daca fac asta. Pur si simplu nu imi place sa exist de una singura. Sa merg pe Magheru fara D. de mana, ca sa-i povestesc vrute si nevrute. Tacerea fortata m-a fortat sa imi vad si culorile interioare. Lipsa cuvintelor a nascut particule elementare in mine. Lipsa unui zambet mi-a biciuit chipul care in oglinda parea ireal. Desi mi-am petrecut aproape toata copilaria vorbindu-mi si creand personaje imaginare prin desenele si scriiturile mele, acum mi-e teama sa mai raman singura.

Marea majoritate a femeilor ies cu prietenele lor sa colinde librarii si magazine…Eu mi-am dat voie sa fac asta singura la o ora indecenta, cand toata lumea muncea. Senzatie de gadilatura in stomac de depravare emotionala.

…..zilele care urmeaza planuiesc o joaca continua. Si totul incepe inca din seara asta.  Numai ca de data asta nu voi mai fi singura…si am vaga senzatie ca voi fi mai fericita.

