E ciudat cum atunci cand totul e sigur, lin, aproape perfect in viata mea, eu intru in panica. Ca si cand, obisnuita sa ma lupt cu mine insami, nu stiu cum sa reactionez de fapt in fata fericirii.

D. imi ofera mai mult decat i-as fi putut cere vreodata, apropierea noastra e bazata pe intimitate completa. Imi este iubit, partener, prietenul cel mai bun (care ma sfatuieste la shopping, in ceea ce scriu, in problemele de la job etc), mama, tata…. A ajuns sa imi cunoaca starile emotionale si sa stie cum sa reactioneze, sa stie ce sa-mi spuna. Asta doar daca nu fug. Atunci devine dramatic.

Dupa ce am obtinut ceea ce-mi doream la munca, dupa lunile in care ma intrebam ce vreau de la mine in viitor, de ce sunt aici….cand in sfarsit fac cu pasiune ceva si ma implic la un nivel care ma dezvolta extraordinar de mult….eu devenisem dezorientata in peisajul mult prea linistit pentru obisnuinta mea cu agitatia interioara….fara vreo directie…

Dramatizez clipele marunte..Dramatizez poate exact grauntele acela luminos care imi indica faptul ca traiesc cu intensitate, ca sunt pe drumul cel bun, ca mai am de slefuit emotii pana ele stralucesc cu adevarat.

Dupa ultima mea “fuga” … imi este teama.

Dupa ultima zgaltaitura am ramas nemiscata in iarba verde a poeziei.

Ma provoc mereu. Cer enorm de la mine. Cateodata imi cer mie insami sa fiu altcineva doar pentru a atinge un varf. Niciodata nu mi-am cerut mai mult decat am putut duce, dar mereu am fost gata de naufragiu.

Trec printr-o perioada misterios de neatinsa de tumult interior. Percep altfel gesturile lui D., percep altfel diminetile la munca. Sorb altfel ceaiurile africane la birou. Weekendurile sunt acum mai dulci. Mi-am revazut copilul interior. Si i-am mangaiat inima. M-a ajutat foarte mult sa ma intorc la el.

E pace in viata mea. Si ador cotidianul tocmai pentru ca monotonul meu e extrem de nuantat.

Ma gandesc insa cu o incordare usoara…ca in curand voi provoca iarasi furtuna in ganduri si emotii.

Sau nu. Depinde de gradul de siguranta pe care voi pasi.

