to_be_glamour___by_m0thyyku2.jpg

Ieri mi-a zis ca petrecerea de cu o noapte inainte i-a “mancat” orice urma de imaginatie. Printre cocktailuri Long Island si discutii despre interactiunea ei cu CBM-ii cu Rainer Rabenstein, a dansat in sfarsit cu Radu. Nu e vorba ca nu l-ar iubi “la nesfarsit” pe Arici, doar ca a flirta cu alti barbati ii face bine la moral. Oricum I. va pleca la Geneva cu masterul iar el va pleca in Marea Britanie exact cand se va intoarce ea acasa, proaspata si plina de viata. Si oricum s-a simtit admirata si sedusa de Radu, caci a purtat pantofii de la Zara si rochita sexy Debenhams, in stilul Sarah Jessicai Parker, si sa nu uitam de poseta Fendi sau de ceasul Breittling.

In seara asta va iesi cu L., M. si cu A….ca fetele, intr-un lounge bar. Pentru ca e 8 martie, iar ele stiu asta. A. a mai slabit si incepe a-si castiga respectul de sine. Au organizat o sesiune de machiat la ea acasa si reprezentantele Mary Kay au fost incantate sa se prezinte cu toate ustensilele. A. e indragostita de fostul ei iubit, care ii este acum doar “fuck-buddy”. El o santajeaza emotional de cate ori poate sau nu are partenera de distractie. Ea incearca sa evadeze departe de tot, inafara de el. Calatorii de afaceri in Marea Britanie, de placere pe insule pustii, flirtand cu portughezi sau greci atragatori ce se vor intoarce la randul lor la sotii…candva. Calatorii de relaxare cateodata, la spa-uri departe de Bucuresti sau la munte, in vile mici si cochete impreuna cu mama ei.

Am senzatia ca femeii din ziua de azi ii e greu sa se recunoasca printre atatea pufaituri de parfum Channel, tocuri aurii si haine Only, Mango, Promode, Zara…. Ca face alegeri “glamour” pentru a se ascunde de o realitate care ar dezamagi-o foarte tare. Este activa si viata sociala o reprezinta, ii creaza legaturi cosmopolite, care ii sunt parca vitale. Fara nici o urma de barfa pot spune ca ma fascineaza starea “ei” de promiscuitate amestecata cu arome seducatoare de delasare voluptuoasa. Ma fascineaza puterea, curajul si inteligenta ei, ascunse sub faldurile matasoase de baby-doll Biagiotti.

Ii citesti jurnalul intim si nu intelegi motorasul din spatele ametitoarelor activitati, dar intelegi ce simte cu adevarat, chiar daca ascunde asta sub un strat de fond de ten Max Factor. Eu folosesc Vichy, e mai trasparent 😉 Intelegi nevoia ei de a se regasi in “diamante” care ii confera senzatia de putere feminina, nevoia ei de a se simti libera de o relatie care, din punctul ei de vedere, e sufocanta si plictisitoare. Intelegi asta oare?

Ma revad snoaba in oglinda, patrunzand doar cu penita stiloului in lumile lor stralucitoare ca si scenele de cabaret. Ma regasesc atat de mult in lumea mea incat incep sa ma amuz pe seama ciudateniei mele rar intalnite de o lume care-mi este atat de aproape fizic in fiecare zi. Sa nu-mi petrec noptile in Club Gossip, Embryo sau Kado. Sau sa imi petrec clipe romantice numai alaturi de Dan, sa evadam doar noi doi la mare, sau sa reusim sa ne bucuram de savoarea unui Frappe in compania celuilalt, fara sa simti nevoia de o “barfa” mica si de un flirt “incocent” cu iubitul prietenei mele cele mai bune? Cateodata am senzatia ca mi se potrivea mai mult un secol romanesc, in care intimitatea cu care iubeai iti grabea pulsul…in care iesirile repetate la teatru, opera sau bal erau prilej de culturalizare si de emotie. In care a te regasi in viata ta, si nu a celorlalti, insemna a fi fericit.

Fascinanta femeia din ziua de azi!?

