witch.jpg

Anne Rice. Am citit astazi inceputul la „The vampire Lestat”. Asta ca o continuare a evenimentelor ciudate din cursul ultimelor zile, ca o impingere in domeniul fictiunii a tuturor ielelor din imaginatia noastra. A mea si a lui D.

De parca oboseala mi-ar fi amortit simturile si mi-e mai comod sa ma joc de-a imaginatul acum. Ca si cand picioarele imobile nu ar nega calatoriile fragile precum baloanele de sapun. Si nici nu ar deschide ochii in semn de aprobare.

Nu ma plang ca nu mai am timp, pentru ca imi place sa pasesc in pasi de step. Ma readuce la viata. Ma absoarbe fara sa-mi mai lase vreo sansa de a ma topi. Imi resusciteaza trupul si gandurile. Acum cateva secole as fi fost arsa pe rug pentru vrajitorie, acum prefer sa cred ca ezoterismul inocent al imaginatiei si al jocurilor cu gandurile face parte din condimentul cotidianului.

