love_love_love_by_narabia.jpg

Situatia pe care o experimentezi cu acea persoana, are de-a face cu libertatea. Au fost – ceea ce ati numi – multe tipare din istoria trecutului, ati avut multe vieti impreuna, ati ajuns din nou impreuna si observi ca ele se tot repeta. Dinamica dintre voi tinde sa forteze libertatea, tinde sa elibereze tiparele trecutului, sa elibereze karma si toate celelalte lucruri, pe care le-ati avut impreuna. Uneori, pare sa fie o energie haotica sau foarte neplacuta, dar daca iti permiti sa experimentezi, este vorba doar despre a elibera tiparele trecutului, ca amandoi sa fiti liberi. 

Daca pana acum simteam doar ca D. imi e suflet pereche, acum stiu.Nu m-am lasat purtata vreodata de valurile misticismului ezoteric, insa am inceput sa am mici pulsatii si stari de deja-vu, care imi zvarcolesc emotiile si ma determina sa ma comport ca o furtuna.

 Libertatea se creioneaza sub forma unor panze albe, care imi obtureaza orizontul dar care ma imping cumva spre el. Pe o cale aleasa de o carma imaginara. Libertatea interioara are culoarea unui iris mov. Si danseaza in ritm de balet. Se unduie si se afla in suflet.

Cand l-am gasit pe D., a fost firesc sa ma agat de sufletul lui, sa patrund in inima-i mare si sa presupun ca asa va fi intodeauna. Cand l-am gasit, era o primavara insorita ca acum. Si el nu credea in iubire. O zi asa de frumoasa ca cea de ieri a fost maturata de convulsiile mele vinetii care au reusit sa ciobeasca pojghita stralucitoare.

Convulsii vinetii pline de greata mentala a unor ganduri si cuvinte care ametesc amintirile.  Ma doare cand fug. Ma doare si mai mult ca si D. vrea sa fuga de mine in acele momente. Ma doare ca nu inteleg firul rosu si coerent al pasilor catre acel ceva, ce e pentru noi doar ca nu stim sa-l luam, sa-l culegem. Sau ma doare ca ne e teama sa facem compromisuri; eu sa nu mai fug iar el sa ia acea decizie care m-ar linisti pe mine.

Sherbet roz si baloane colorate…as vrea sa ma reintorc si sa ma ghemuiesc. Sa tin in mine dragostea si sa nu-i mai dau palme reci de argint.

