renzez_vous_by_floriandra.jpg

Mi-am luat de munca acasa. Nu stiu cand voi termina de analizat Nestle. Sper eu pana luni….

Am maine examen toata ziua….probabil ca voi scapa de la institut pe la 7 seara.

Am cumparat parfum cu mosc alb.

Am primit multe martisoare azi si zambile…albe Mereu primesc flori albe. Banuiesc ca asa ma vad cei din jur (?).

Saptamana viitoare voi lucra la o nuvela. Vreau sa particip la un concurs literar in Cehia.

Trebuie sa incep sa ma pregatesc si pentru master.

Cuvinte, planuri, clipe.

Am vazut miercuri seara La vie en Rose. M-a lasat fara cuvinte. M-a lasat fara viata pe buze. M-a lasat fara inima in piept.Sarut al unor aripi mult prea fragile. O viata fara dram de fericire. Si noi ne plangem din nimicuri. Edith Piaf nu s-a plans niciodata de nimic. La mome piaf.

Crezi in fantome? eu cred ca visele te bantuie daca nu le vezi. Sau nu stii sa le vezi.

Cat de tare te-ai luptat? Ti-ai depasit limitele?

Stii, am senzatia ca oamenii care au dat totul pentru visul lor, pentru pasiunea care le clocoteste in vene, nu sunt cei mai fericiti oameni.

Nu-i asa ca vezi bataia inimii prin piele cateodata? Poate doar eu gandesc intr-un mod atat de “comunist”. Multe persoane nu considera pasiunea ceva ce ar face suta la suta din timpul lor. Ei bine, eu sunt asa. As vrea sa ma dedic in totalitate emotiei care ma creaza. As vrea sa fiu creatorul care s-a pierdut in creatie, nu cel care s-a indragostit de ea.

M-a stropit. M-a legat apoi de pod. Si m-a transformat in lemn. Am trosnit si m-a durut atunci cand valurile mi-au biciuit trupul invizibil pentru cei ce calcau pe el. Dar am iubit clipa in care langa mine isi dadeau intalnire doi indragostiti. M-a taiat. Si m-am pierdut in mare. E sarata. Urla. E plina de sirene. I-am auzit apoi cantecul. Vrabiei. Si m-am trezit. M-am trezit pe plaja lipicioasa si plina de nisip a vietii mele.

Se aude o voce. Canta pe strada. Nu are nimic, nu a avut nimic niciodata. Dar a cantat pe strada si vocea a purtat-o mai sus decat si-a putut vreodata imagina.

Sa cantam pe strada in loc sa ne grabim ingandurati, incruntati si visatori. Sa luam visele si sa facem retete din ele. Am putea fi bucatari foarte buni.

