i_remain_to_spring_by_lonelypierot.jpg

Ascultam melodiile alese de mine acum un an pe iPod-ul pe care mi l-a daruit D. si m-a cuprins o stare de melancolie. E ca si cand m-as fi intors la un jurnal vechi, in care nu am mai scris de ani de zile.

Intoarcerile si zvacnirile atemporale imi aduc mereu un parfum de ceara si lavanda. Ca o senzatie de deja-vu.

Regasesc parti din mine pline de carnal, pline de magia clipelor care au trecut prin mine si m-au schimbat.

Ma regasesc in diferite etape, in diferite iposturi, cu diferite imagini in oglinzi acoperite de praf sau de polen greu.

Imi recitesc ganduri dintr-un simplu pas tremurand. Si mor pentru a renaste orgasmatic intru prezent.

E ametitor sa te simti prezent in planuri fizice diferite. Sa simti ca nu ai pierit, ci doar ai mucegait pe margini, intocmai unei carti vechi la vreun anticariat uitat de lumea buna a citadelei rascolite de frisoane.

Un cuvant imi spune multe, o imagine ma determina sa pictez un veac pe o panza inexistenta aici si acum.

Imi aduc aminte de fantana arteziana din „Great Expectations”. Imi amintesc unduirile sufletesti care m-au impins catre o viata noua. Si, precum o lebada, salbatica, inima mea da mereu din aripi sau fuge pe suprafata de sticla a unei ape oarecare. Inima-mi se simte plina de praf de stele.

Imi aduc aminte de zborul deasupra unui cuib de cuci, la propriu. Zborul intrebator si singur, paradoxal, caci cucii nu stau niciodata langa pereche, nu isi cresc puiul.

E atat de seducatoare clipa de un rosu aprins in care ne scaldam oasele. E atat de seducatoare imaginea unui vis transpus in mii de cioburi. Sau bucati de puzzle.

Traiesti in prezent dar stii tu oare ca faci parte dintr-o cultura personala, cu iz de tine, cu mii de fotografii ce au format realitatea de acum, cu un sunet propriu, cu o energie pe care o eliberezi doar tu in pulsatii cu un ritm doar al tau?

Se trezeste megafonul si el imi intinde mana, ma invita la dans. Ma invita sa ii sorb existenta in interiorul meu. Si eu accept. Accept sa pasesc in pasi de balet catre mai mult, mai departe…

