agenda_by_py.jpg

Dupa examenul de sambata la Institutul Francez…imi propun sa revin la viata. Nu stiu de ce dar am senzatia ca am incetinit. 

Sa ma pun la punct cu anumite filme, cum ar fi La vie en Rose; I love you, I love you not; Breaking and Entering (as fi vrut sa-l fi urmarit in cadrul Festivalului de film britanic); No country for Old Men; L’Amant; Dogville ….

Apoi sa termin toate cartile incepute, cu semne din petale ce au parfumat cuvintele..

Vreau sa trag o fuga la munte, sa respir aerul inaltimilor, sau poate cine-stie, ne “refugiem” in vilutza de la mare, intr-o camera cu baldachin si vedere la valurile furioase. Si vreau sa-mi fac planuri de concediu in afara tarii, poate Viena.

Vreau sa vad toate piesele de teatru de la Act, Teatrul Evreiesc, Bulandra si Odeon (asta e mica promisiune facuta de D. in seara dupa Ionesco..si iata ca urma atunci “Ultima banda a lui Krapp” cu Marcel Iures).

Vreau sa merg la expozitiile pe care le-am ratat.

Vreau sa revizitez Ikea…am idei de redecorare.

Vreau sa merg a cafenele si sa experimentez iarasi tipuri de capuccino si frappe.

Vreau sa incep cartea, sa imi ofer libertatea de a ma exprima liber si lipstit de voaluri de matase.(Eventual sa particip la concursul international de nuvele).

Vreau sa ma pregatesc apoi pentru TOEFL.

Sunt recunoscatoare pentru avalansa de cultura economico-sociala din Franta  care o acumulez timpul acesta.

Dar nu am stare, nu pot fi nicicand fericita intr-o fotografie tip-portret.

Nu ma vad monocolor, ci culorile de pe panza mea ar fi intr-o continua miscare.

Ma vad tacuta pe coperta, dar galagioasa pe banda. Poate ca am uitat sa exprim cu voce tare si mi s-au atrofiat emotiile si amintirile, intocmai lui Krapp. Sau poate ca am decis candva sa tac. Si sa strig in interior.Foarte nesanatos, ar spune cei zece ursuleti ai mei.

Ma linisteste grija pentru Suki (bonsaiul meu mic) si ma linistesc capriciile lui.

Am nevoie de viata in vene desi stiu prea bine ca imi clocoteste in inima.

Nu e ciudat?

Nu e ciudat sa ai planuri dar sa nu ai o directie?

