japanese_by_liajedi.jpg

stii cine este ea?stii cine este el? sau nu stii cine sunt?

ionesco si odeon cu parfum de orhidee

maine marcel iures

si emotii contorsionate in sine, in mine, in krapp

de ce trebuie neaparat ca reactiile sa corespunda cu ceea ce exprimam?

de ce un picior trebuie doar sa mearga si sa danseze…si atat? am uitat, ar putea sa mearga pe varfuri si sa se strecoare in cearceafuri de batist, sau sa isi arunce talpile in iarba verde vara, sau sa inoate..Dar de ce nu pot picta? Da, stiu, sunt oameni care fac si asta. Atunci de ce nu pot vorbi? Sa spuna unde vor sa ajunga, sa ne spuna incotro sa o luam, la ce semne sa fim atenti?

bonsaiul meu are multe capricii…iar eu am, in mod neasteptat, multa rabdare cu ea. Nu e un el. E o ea.

in mod neasteptat am primit un parfum. parfumul zilei de azi. mereu.

atenta..mult prea atenta…am citit micile ravase de pe drum. si, desi geanina mi-a facut un origami si imi face ceaiuri exotice in fiecare dimineata, insotite de un zambet larg si o discutie despre teatru, regizori sau situatia politica din lume – nu cred in ravase. dar cred ca daca sunt pregatita pentru ceva voi sti sa citesc cuvintele si sa le incarc de o semnificatie personala.daca nu sunt pregatita, nu voi lua in considerare acel mesaj. nu e o hotarare, e ceea ce mi se intampla.

o tunsoare noua poate. nu o casquette totusi. cand voi sti ce tunsoare vreau, sunt sigura ca se vor mai clarifica lucrurile. pana atunci, sa ne bucuram de parul lung.

sex and the city pe M6. o noua carrie. vechi intrebari legate de iubire. inca nu se impacase cu mr.big. inca nu realizase ca iubirea era mereu langa ea. e bine pentru o femeie sa se autodescopere, descoperind lumea din jurul ei mai intai?poate ca da.

astazi e o zi fara noapte. o zi cu multa poezie si teatru. o zi in care vreau sa ma bucur de prezent.

ce spune ravasa pentru mine?

sa adun clipele, sa le miros, sa le simt, sa le observ, sa le iubesc…apoi sa le vad. Sa vad prezentul si atat.

sa mai mancam o prajitura. sa vedem ce imi spune si alta ravasa..nu? Nu. Ma multumesc cu ceea ce am, pentru moment.

