trust_by_hiptease.jpg

Ma gandeam la tine..si cat timp a trecut…si apoi am cazut intr-o visare empirica si plina de noi.

Ma gandeam, lipsita de emotii si de orice fel de ganduri legate de trecut… ma gandeam ca intreaga lume se misca si noi doi am ramas “legati” unul de altul, prinsi numai intr-un sarut, intr-o bataie de inima, intr-o iubire in care imi gasesc eu aerul. Ma gandeam, intinsa in “baldachinul viselor noastre”, ca privesc mereu cu un ochi la tine si cu celalalt la drum si ca fiecare decizie e atat de plina de…tine.

Las zilele sa treaca, spun mereu “pe maine”, privesc la stele printr-o gaura de cheie….noaptea a venit, ziua a murit….ma gandesc la tine apoi si la faptul ca inca esti langa mine….si lumea se roteste intr-un vesnic carusel dinamic.

Te trezesti dimineata, pui salul de casmir pe tine, iti faci o cafea amara, saluti zorile…este de ajuns ca sa poti scrie un cantec?

Suntem diferiti doar din punct de vedere temperamental. Si acum zambesc gandindu-ma la asta. Eu furtuna…nu, mai bine, uragan. Tu esti calmul valurilor marii, de dimineata. Eu, romantica si visatoare, idealista si inocenta in judecarea oamenilor, crezand in acel calb alb de care imi vorbeai deunazi, si in magie. Tu, pragmatic si realist, ma tii de mana si ma protejezi. Indiferent ce se intampla intr-o zi, adormim in bratele unuia altuia….si nu e greu sa “crestem” impreuna. Este doar firesc. As vrea sa risti si sa zbori…. vorba lui Ionesco in “Les chaises” – “Ai fi putut fi rege-sef!”. Oricum, indiferent ce se intampla, sunt langa tine.

E delicata lacrima si gustu-i sarat. Nu ma astept sa se transforme in miere. Ma astept doar sa o gust diferit de fiecare data. Perceptiile-mi sunt mereu altele, desi mi-am format gusturi familiare sau nu. Mi-am format gustul de tine… Si e ca o ambrozie, un secret departe de restul omenirii. Imi da putere si nemurire. Nemurirea dragostei. Stii ca imi spuneai la inceput ca iti e teama sa nu ma dezamagesti? Nu ai cum, pentru ca tot ce trebuie sa faci e sa ma iubesti.

M-am trezit si mi-am dorit sa il am din nou pe acel “atunci’. Si tot ce fac sau spun, timpul petrecut cu tine…. stiu ca nu ma pierd.

Ma gandeam la tine…si la cum a trecut timpul.

