love_story_by_complejo.jpg

Raman mereu stupefiata de perceptia ingusta a tot mai multor oameni despre iubire.

Da, o discutie-cliseu despre iubire mi-ar prinde bine in momentul de fata, pentru ca nu mai vad nicaieri iubirea. De aceea ma cuibaresc in sanul iubirii mele protectoare.

Nu ii inteleg pe cei care iubesc, dar iubesc pe jumatate. Sunt de acord cu cei ce o fac sau nu, pentru ca o portiune “gri” este de fapt un val opac asupra problemei, o protectie in fata riscului de a-ti expune inima. Nu pot crede ca formezi un cuplu cu cineva doar de dragul comoditatii, doar pentru ca tu crezi ca e cea mai aproape persoana de un asa-zis “ideal”, insa nu vezi un viitor sigur alaturi de el/ea. Cat de cinici am ajuns, ca sa fim in stare sa uitam de visele noastre tinere din setea pentru putere si prestigiu? Cum te poti implini in jumatati de masura?

Doar nu voi schimba eu lumea cu visele mele idealiste si romantice. Nu pot schimba decat clipa ce-mi trece prin plamani in acest moment. Nu pot decat sa o transform in aer sau foc.

Si imi las tot mai des pleoapele sa cada atunci cand privesc in ochii unui om ce face salturi cuantice prin ecuatiile vietii, insa nu gaseste niciodata un raspuns pentru ca evita sa foloseasca teoria cea mai evidenta.

Cliseele sunt adoabile atata vreme cat nu le consideri doar clisee. Iti plac trandafirii nu pentru ca sunt considerati de catre poeti florile dragostei. Iti plac declaratiile de dragoste, nu pentru ca sunt parte a cultului iubirii de secole. Te indragostesti pentru ca asta simti.

Ma doare sa vad ca moare.

O floare.

Iubirea.

Inainte obisnuiam sa urmaresc indragostitii pe strada. Acum nu vad decat grupuri de fete, grupuri de baieti, oameni tristi, oameni ingandurati, grabiti. Oameni care vad prin mine si nu-mi mai raspund la zambet.

Imi este dor de inocenta adolescentei, cand scriam poezii in jurnale si puneam la presat flori in cartulii mici cu versurile lui Muset. Imi simt iubirea mult mai aproape acum, stiind ca e ca o perla rara, renegata de victimile societatii si de necredinciosii care generalizeaza experiente presonale, uitata de poeti, transformata in cliseu prin carti, caricaturizata in bloguri si mintita de multi.

Unde sunt indragostitii de ieri?

