thoughts_by_xxxnewcultqueenx.jpg

Imi aduc aminte de gustul rasaritului ce ma prindea cu o cafea amara si aromata intre degete. De cuvinte care au tzesut o legatura. De imaginatia mea atunci cand nu cunosteam chipul iubirii mele dar pe care il putea creiona atat de clar.

Gandurile de dinainte sa se intample ceva sunt atat de puternice. Unii sunt guvernati de emotii intense cauzate doar de ganduri, insa neconcretizate in realitate. Atunci poate ca isi spun ca nu are sens sa se deschida lumii pentru ca se simt mai confortabil in leaganul propriei panze de paianjen. E periculos si in acelasi timp fascinant sa retraiesti cumva la alt nivel ceea ce e deja in interiorul tau. Din pacate nu cred ca e foarte sanatos pentru inima si pentru maturitatea emotionala.

Sa simti mult prea mult inainte sa fie de fapt ceva. Sa iti bazezi deciziile doar pe ceea ce gandurile – ioni pozitivi si negativi cu masti de bal – iti picteaza. 

Uneori instinctul e ca o busola. Instinctul mi-a aratat nordul, inainte sa incep sa ma indrept catre el. Poate ca am stiut prea devreme ca il iubesc pe Dan, sau poate ca exista “suflete pereche”. Pasii fiecaruia se ratacesc de la drum atunci cand sunt ghidati numai de inima si ganduri. Insa daca ii asculti bataile…atunci cand esti singur…si iti amintesti gandurile…apoi cuvintele…si atunci cand auzi raspunsuri desi iubesti numai intrebarile…busola iti va indica drumul pe care la un moment dat ai fi luat-o oricum.  

Daca iti inveti lectiile si pasesti fara teama, inseamna ca gandurile tale au acum putere reala de a-ti schimba viata in bine.

De ce nu pot incepe a scrie e o intrebare la care am reusit abia acum sa-mi dau raspuns. Pentru ca gandurile mele nu au forma pentru a putea fi transformate in fantasme ale mintii. Sentimentele mele sunt deja investite in cineva pentru a-mi putea exorciza emtotiile si tremurul amintirilor. E de fapt un “tren” pe care l-am pierdut de mult, de cand stiam a ma creiona pe o pagina de jurnal si a-mi fotografia conturul fiecarui simtamant. Si nu mi-am inchis cumva in mine ceva ci din contra. Am izbutit sa-mi deschid portile inimii si ale sufletului si sa traiesc, nu sa-mi ingradesc gandurile pentru a le da stralucire pe o foaie de hartie.

