freedom_by_ahmetorhan.jpg

Libertatea.

De a fi independent de orice iti este exterior, de a nu fi motivat doar extrinsec, de a-ti trai viata intens si dinamic, de a nu-ti fie teama, de a lua riscurile ca pe oportunitati si a decide ca ne putem schimba intreaga existenta daca de acest aspect simtim ca avem nevoie.

Am cunoscut azi mai bine o femeie ce va ramane permanent nu numai “sefa” mea din Geneva. Ci o femeie extrem de evoluata spiritual. Care a lucrat in diferite colturi ale lumii in diferite job-uri extrem de dierite unul de altul, dinamice, care necesita efort, fler si rabdare. O femeie care, desi a trait doua povesti de dragoste uimitoare, a ales sa se elibereze intr-o iubire fara constrangeri, dependente sau frontiere. O femeie care nu se imagineaza stagnand intr-un singur loc toata viata ei si care nu cunoaste teama ci recunoaste faptul ca platim un pret pentru fiecare alegere.

Daca m-am considerat pana acum libera, realizez ca sunt propria-mi prizoniera si daca devin emotiva “din cauza unui eveniment/om”, investesc multa putere in acea entitate externa mie si uit a-mi “respira” viata si a o “gusta”.

De cate ori intalnim oamenii potriviti in locurile potrivite? De cate ori o coincidenta ne schimba viata? De multe ori suntem orbi in fata oricarui alt scenariu si ne plangem din micile “neajunsuri” zilnice, conferindu-le o marime universala.

A fi liber cu adevarat inseamna a fi liber in primul rand prin gandurile tale si prin puterea de a exista independent de oricine altcineva. Nu spun ca eu sunt libera si nu spun nici ca as fi dispusa sa imi schimb viata o data la 2-3 ani, sa risc si sa ma multumesc cu ceea ce e in interiorul meu si atat. Sunt atat de rari astfel de oameni, incat atunci cand le esti aproape ai senzatia ca inca nu ai facut nimic ca sa schimbi ceva si ca evolutia ta spirituala este presarata cu gratii stralucitoare si colorate…

Am mai invatat ceva astazi…ca imi iubesc cu adevarat slujba! “Business knowledge” si cultura. Asta am “gustat” astazi cu lingurita….

