book_of_a_wizard_by_st3to.jpg

Vreau sa scriu… Mi-a luat iubitul meu un caiet imens pe care sa imi astern povestile. Doar ca ma las prinsa in plasa transparenta a cotidianului de la birou si timpul imi zambeste cinic. As vrea sa imi las sufletul liber..a obosit sa se zbata intre cuvinte prinse-n colivie. As mai vrea sa am puterea de a o lua de la capat cu o noua facultate. As mai vrea sa am timp. Mi-am ascuns slabiciunea intocmai unui copil…in san, in respiratie, in bataile inimii. Raman cu un “as vrea” amar si cu neputinta, independenta de mine. Dar merg mai departe cu o grimasa neobservata de nimeni. Si cu un vis. Merg mai departe catre o viata despre care nu am nici o idee clara… Stii de ce imi e teama? ca ma voi indeparta de vis, ca nici macar nu il voi mai recunoaste cand il voi intalni. As vrea sa scriu.Ma primesti?

