stage_beauty_by_thisyearsgirl.jpg

Si pasii scartaie in zapada inghetata si tare…Mi-a uitat usurimea sufletului. De fapt mi-a uitat sarutarea calda care sa o topeasca cu zahar presarat pe buze. M-am intors. Am plecat lasandu-mi o bucatica de aripa in acel colt de lume parca sfant. Franturi se ingana cu bataile inimii mele. Liniste si ritm e tot ce mi-a ghidat respiratia in aceste cinci zile.De parca ne-au apropiat si mai mult clipele impreuna pe taramul fermecat…il simt in mine cu totul, ma simt batand odata cu inima lui mai mult decat niciodata. Mult visatul inel… e degetul meu acum..straluceste ca o stea.

Am fugit amandoi dimineata devreme la Iasi. Am facut doar doua ore. Am plans si zburdat pe strazi, ne-am iubit din priviri iar si iar, iubind privelistea, iubind strazile si urandu-le in acelasi timp. Imagini suprapuse si frigul oaselor.

Trenul catre Galati…Parfumul de Patrick Suskind….arome, copil gangurind..atingerea noastra…Acasa. Cadourile de Craciun…sub bradutul de care imi era atat de dor. Bucuria din privirile tuturor. Ceara lacrimilor care nu mi se mai desprinde de pe obrajii imbujorati de emotii puternice.

Am realizat cat de mult aveam nevoie de toate acestea. File de poveste, file parfumate cu crisalida iubirilor ce nuanteaza inima noastra. File de dragoste puternica si nemuritoare. Ce va ramane ca un basm. Nu caut nemurirea dar cred in continuitatea iubirii.

Goala in fata aerului rece ce ma trage si ma forteaza sa fac pasi inainte. goala raman. goala vreau sa fiu.

Fericita sunt deja. Din ce in ce mai mult.

Sarbatori fericite! Si multa liniste sufleteasca impletita cu zbuciumul iubirii puternice… :

