merr_christmas_2006_by_andrewdickman.jpg

Alexandra vrea sa stie ce imi doresc eu de Craciun…

Eu i-am scris o scrisoare Mosului. Atunci cand eram copil aveam impresia ca visele mi se vor implini in aceasta perioada, asa ca mi-am pus tot sufletul in acele pagini in care nu am cerut deloc ceva material. In acest moment al vietii mele, imi metamorfozez aripile de fluturas in mii de panze pastelate. Imi metamorfozez modul in care imi modelez lutul interior si am ajuns in acel punct in care lucrurile nu au o importanta mai mare decat clipele. 

Poate ca i-am cerut ceva cu o semnificatie mult prea mare pentru mine. Ceva ce-mi va schimba viata in bine, ceva ce imi doresc mai mult decat orice pe lumea asta. Asta nu inseamna ca trebuie sa se intample pe 25 decembrie 2007. Ci inseamna ca ma inalt…exact ca in povestile de dragoste nemuritoare..impreuna cu iubirea mea 🙂

