5348c390d4065e82.jpg

Am o stare de spirit ce se aseamana zilelor de noiembrie pe care am invatat sa le iubesc. Zilele astea am interiorizat o serie de franturi de adevar, carora am decis sau nu sa le dau un sens.

Am invatat ca asteptarea aduce cu ea pieirea stralucirii. Il citeam pe Makine deunazi si, palpand-ui justificarile Verei pentru care a ales sa astepte, am palpat si cioturile viselor care s-au dizolvat oarecum in propia prapastie. El i-a redus trupul la mecanica carnii, inima si sufletul inventariindu-i reactiile, pe care le cataloga drept previzibile, necunoscandu-i de fapt motivatiile interioare. Citind, am ucis fiinta nesfarsita pe care mi-am imaginand-o la inceput.

Incerc sa ma obisnuiesc sa nu fiu la munca saptamana asta. Sa ma obisnuiesc cu ciocanitul inimii in piept. Suna a iubire. Incerc sa cuprind cat mai multe cu mintea si cu sufletul si sa le rastorn apoi intr-o cascada de imagini, de sentimente, sa le recreez in somn si apoi in clipele de amorteala la trezire.Incerc sa invat sa astept, sa simt dulceata luminii, sa ma bucur de linistea unui amurg violet de la geamul adolescentei mele rebele. Incerc sa fotografiez cat mai multe violete in speranta ca nemurirea lor va ajuta zambetul sa inghete pe chip. Zambetul lor, zambetul meu, zambetul firii.

Si daca raman desculta, atunci terminatiile nervoase din talpi imi vor acoperi calcaiele cu furnicaturi placute, simtind gravitatia in care imi angrenez intregul univers. Si daca savurez un ceai verde si renunt la cafea, e pentru ca am invatat sa imi pastrez dulceatza unei clipe calde si sa imi las mintea sa zburde fara sa fie controlata superficial de boabe arabice. Si daca scriu cateodata intr-un stil romantios sau dulceag este pentru a-mi salva sufletul, pentru a-mi prinde pielea in clestii acoperiti de petalele mereu vesnice ale iubirii. Si daca nu vreau sa spun ce simt de fapt, este pentru ca ma exprim altfel acum. Dan mi-a aratat cum sa-mi pictez emotiile si sa le dau forme si glas.

Iau lectii de dans..un dans al momentelor precum pianul sacru ce imi canta in piept.

O stare de visare si de constientizare sacra..precum cantecul de pian.

