fa4d.jpg

Dupa un capuccino, patru carti de la sala Dalles si o calatorie incomoda cu intercity-ul de la ora 7. Dupa imbratisarea de azi noapte si soaptele de dragoste. Dupa ploaia rece care mi-a ingreunat in mod rautacios recuperarea sanatatii. Dupa o inima mai implinita si spuma vanilata.

Intre un “dupa” si “spre”, fara sa imi prind fusta scurta in clestii de care mi-am agatat lacrimile, spre uscare rapida. Dorindu-mi ambele cuvinte, ce cara bagajul greu emotional. Dorindu-mi ambele experiente si amintiri.

Nu pot vorbi. Dar asta nu face decat sa ma impinga sa imi imaginez mai multe. Imi tin pleoapele deschise cu evantaiul de matase, pentru ca nu vreau si in acelasi timp vreau clavicula pulsandu-mi puternic intre “dupa” si “spre”. Nu pot clipi noptii, pentru ca asta e una din acele nopti in care voi fi departe de iubitul meu. Pot doar sa indraznesc a-i cere absurdul zbaterilor de aripi ce ne va aduce in curand impreuna din nou.

Alergand pe varful degetelor catre o dimineata amortita de duminica, o ciocolata calda, shalul moale si prajituri cu ciocolata si dragoste. Alergand catre zile cu zambet. Catre o vineri ca un sarut, intr-o gara primitoare.

