As fi dorit sa ajung in multe locuri anul asta. Multe planuri, vise…care se vor realiza, doar ca nu e momentul lor acum. De cele mai multe ori mi se intampla anumite lucruri numai atunci cand trebuie, cand acumulez un anumit tip de energie, o bruma de experienta, o intelegere a vreunei lectii.

Am reusit sa imi gasesc casa. In seara asta imi aduc bagajele si voi bea eventual un pahar de sampanie, asa cum imi imaginez ca e inaugurarea unui cuib pe o perioada indelungata.

Am reusit sa ma inscriu la master la SNSPA si sa nu renunt la dorinta mea continua de a ma dezvolta si a evolua constant.

Am reusit sa invat sa iubesc ce fac la munca, desi noi doua avem o relatie capricioasa, ne luptam una cu alta, ne epuizam, dar apoi ne rasfatam cu laude si ne promovam imaginea.

As fi vrut sa merg la concert Pink Martini, datorita combinatiilor de cuban-jazz si muzica de camera, cu soundtrack-uri de filme noir. Cred ca mi se potrivea alteregou-ului meu. Merg insa la concert Deep Purple. Avem bilete si incerc sa ma obisnuiesc cu ideea, inca nu mi-am potrivit gandurile dupa forma ei. Pe 31 octombrie voi fi pe stadionul Cotroceni, parte din multime, asa cum imi place sa cred ca sunt deja parte a unei constelatii. Acest concert face parte din turneul de promovare al albumului Rapture of the Deep, lansat la sfarsitul anului 2005.

Urmeaza multe…un evantai colorat japonez.

Sper sa nu ma opresc vreodata din a visa.

