O duminica linistita si presarata cu liniste. Nu tocmai unde as vrea sa ma aflu in acest moment, dar in bratele lui Dan, ceea ce conteaza mai mult. Uitasem cat de bine e sa ma las in grija lui si sa nu mai incerc a controla totul, de teama sa nu pierd clipa. Ne cautam cuib din nou, ne cautam linistea. Alergam in urma viselor noastre. Prindem fulgii de seninatate in palme si ii topim involuntar. Urmeaza zile ce ne-ar putea schimba viata. Nu imi pot concepe o viata diferita de cea pe care o am alaturi de el. Cand era cat pe ce sa fug, el mi-a spus “la bine si la rau”.Si, desi mi-am dorit un inel vechi ieri la galeria colectionarilor, stiu sigur ca, in inimile noastre, deja avem unul. Pentru totdeauna. Imi pun capul pe pieptul lui in fiecare noapte si adorm ascultandu-i bataile inimii si respiratia calda. Ma trezeste spunandu-mi “te iubesc”, dandu-mi incredere in magia dragostei in fiecare zi. Stiu ca as merge zi si noapte in ploaie si frig pentru a-l avea aproape. Nu cred ca poate exista o declaratie de dragoste mai frumoasa decat cele pe care ni le facem in fiecare zi, insa ma ghemuiesc in interiorul melodiei ce urmeza si iti spun pentru a milioana oara “Te iubesc”!

