Sunt foarte pretentioasa cand vine vorba de micile gesturi. Imi place ca un barbat sa aiba grija de mine, sa fie atent, sa comunice. Dar tin minte ca nu imi placea perioada de “curtare”..o consideram superficiala, ca o masca de suprafata care ascundea de fapt alt miez. De aceea cautam sa fiu prietena inainte, ceea ce nu prea imi iesea. Partea buna e ca am ramas cu mai multi amici-barbati pe perioada facultatii, decat femei. Primele intalniri cu Dan nu au purtat o eticheta anume, pentru ca ne-am iubit din cuvinte si imaginatie in primele doua luni ale relatiei, inainte sa ne intalnim. A urmat pasiunea si dragostea navalnica. Si ca sa-mi manifest cinismul fata de sclipiciul serilor “romantice”, insotite mereu de un restaurant linistit, de flori, un pahar de vin rosu si un dans lent, am gasit modul britanic de a face curte (care e cat se poate de aproape de veridicitate cateodata). Enjoy and don’t forget to smile!

