Melodia lui Mika, “Relax, take it easy”, mi s-ar potrivi ca o manusa firii zbuciumate, agitate, cu sufletul la gura, cu aripile mereu batand puternic in invelisul cerului de sticla. Nu stiu de ce, dar nu ma pot linisti niciodata, imi simt mereu inima batand puternic, incat ma doare. Vreau prea multe deodata poate. Sunt fericita la un grad prea inalt cateodata. Simt sangele-mi din vene. Ce am invatat de cand mi-am intalnit sufletul pereche este tocmai sa imi linistesc navalirea asta a emotiilor, care daca ar fi o imagine, ar putea fi aceea a unor cai salbatici. Dan ma invata in fiecare zi sa ma opresc si sa ma bucur de  clipa, sa nu ma mai ingrijorez asa cum o fac de obicei, sa fiu rationala. Modul nostru de a ne modela unul dupa altul este ca o melodie. Invatam unul de la celalalt, crestem impreuna. Cred ca o relatie trebuie sa te ridice, sa scoata ce-i mai bun din tine, sa iti aduca fericirea pe toate planurile, sa-ti dea aripi, sa iti coloreze visele, sa te invete sa fii mai bun in fiecare zi, sa te determine sa vrei asta. Acum inteleg de ce mi-am asteptat iubirea atat de mult.Bineinteles ca nu imi pot da cu parerea in stilul Manhattan al lui Carrie Bradshaw (pe care, apropos, am urmarit-o cu placere in fiecare episod de Sex and The City), pentru ca am fugit de relatii toxice, am fugit de ceea ce nu simteam ca mi se potriveste pe toate planurile. Cred ca relatiile in care te intrepatrunzi cu celalalt la un nivel, dar care iti aduc decadere/neimplinire la alte nivele, te pot invata sa te cunosti si sa iti creionezi ceea ce vrei cu adevarat de la viata, de la tine, de la celalalt. Fiecare relatie pe care o “adulmeci” iti lasa un parfum impregnat in minte pentru totdeauna, vrei sau nu vrei. Pentru ca in functie de raspunsul tau, faci urmatoarea alegere. Eu am ales sa nu ma joc in acest carusel al relatiilor, doar de dragul placerii. In primul rand pentru ca pentru mine placerea e asociata cu iubirea profunda si cu o cunoastere deosebita a celeilalte persoane. Sunt paranoica, pentru ca am nevoie de siguranta. Dan imi satisface aceasta nevoie, ar spune psihologii. Eu am ales ceva mai greu. Sunt de moda veche cand vine vorba de iubire, dar in acest moment am ajuns la un grad de fericire si implinire pentru care m-am luptat extrem de mult si pe care l-am asteptat cu nopti planse. Asa ca melodia lui Mika imi aminteste de unul din lucrurile importante pe care Dan ma invata in fiecare clipa petrecuta impreuna.

