Am avut un weekend relaxant cum nu am mai avut de mult…Vineri mi-am tinut respiratia la “4 luni 3 saptamani si 2 zile”, azi noapte m-am delectat cu piesa de teatru “Maddy.Baby.edu” in Teatrul Mic si cu atmosfera ce-mi dadea senzatia de libertate de pe strazile Bucurestiului fara somn pana la 4 dimineata…Ne-am pierdut pe strazile pline cu muzica si dans, cuoare si artificii. Azi am dedicat ziua dragostei, am mancat-o dimineata pe paine cu finetti, printre saruturi tandre si grijulii si am trait-o intens de-a lungul razelor de soare, invelite in argint. Urmeaza sa ma ghemuiesc la pieptul iubitului meu si sa ne alintam unul in bratele altuia pana adormim. Am atata nevoie de aceste zile de weekend. Imi dau aer pentru toata saptamana, imi dau putere, imi dau lumina. Cred ca ma ajuta sa traiesc si sa vad partea frumoasa a zilelor ce urmeaza si cu care ma acomodez atat de greu. Imi este oare mie atat de greu sa fiu fericita sau refuz sa traiesc intru palpitatiile ce ma tin departe de Dan? Mi-a ramas aroma de Pinoit Noir pe buze, asa cum mi-a ramas adanc in piept gustul pretios al prezentei iubitului meu in aceste doua zile. Mi-a ramas gustul fericirii…

