Doua zile au trecut cu o intensitate care mi-a tabacit inima intre vise, fericire si lacrimi. Mi s-a spus candva ca sunt precum o sampanie…fuzzy, izbucnesc ca artificiile. dar senzatia intepatoare dupa prima inghititura te face sa simti fluturasi in stomac. Acum, dupa ce chiar am baut sampanie, tind sa cred ca sunt si dramatica precum ea. Azi este ziua iubitului meu…si vreau sa cred ca faptul ca i-am fost aproape l-a facut sa zambeasca si sa nu se mai simta niciodata singur. Fara cuvinte mari, fara epatari literare si metaforele sofisticate ale iubirii, il iubesc profund si pentru totdeauna. Stiu sigur. Ne-am facut planuri mari in ultimele ore. Toate visele mele s-au aranjat, in asa fel incat ma simt mai linistita. Acum vad acel “mai departe”, stiu ce pasi urmeaza sa dansez, ca o balerina nesigura dar cu o vointa de fier. Ne-am completat wishlist-ul cu itemi noi, impodobiti cu note vieneze, aer marin, cadre fotografice alb-negru, itemi decorati la Ikea, creati pe alte meleaguri si presarati cu iubire, incredere si putere. Nu este de ajuns sa ai un lifestyle glossy ca pe copertele Cosmo, sa ai o garderoba Prada, sa ai o viata profesionala care sa-ti rapeasca viata personala, sa te pierzi intre petreceri si cocktail-uri Long Island Ice Tea, sa te pierzi in erotismul lipsit de realitate¬†si sa te rasufli la fel de repede ca berea, pana la urmatorul event cu panaje colorate si masti vieneze. Nu am nevoie de superficialitatea unei vieti ca un bestseller, ci de adevarul din spatele fiecarui vis. Poate ca din cauza asta voi sacrifica multe….prieteni, job-ul actual, siguranta pufoasa si calduroasa a clipei prezente. Poate ca vom fi nevoiti…amandoi…sa luam decizii care sa ne zguduie pentru o perioada viata, care sa ne indeparteze fizic, sau care sa ne schimbe modul in care vedem lucrurile. Stiu ca mergem pe drumul cel bun, pentru ca am un zambet prostesc pe buze, am fluturasi in stomac, inima mi s-a linistit. Pur si simplu stiu. Am inchis nu demult cartea lui Anais Nin si am stiut in acel moment ca vreau altceva decat ceea ce vroiam inainte sa o citesc. Am facut cu mana acum doua zile unui avion in Baneasa si am fost mult mai fericita acolo, pe aeroportul pustiu, cu Dan de mana, decat in vreun club semi-obscur din Centru. Am baut aseara un frappe cu whisky privind fantana arteziana din Mall si am avut acea roseata in obraji care imi spunea ca bucuria momentului impreuna, depasea orice moment plin de snobism pe care l-am trait la piscina Bamboo-ului. Traiesc inocenta copilei “care nu mai vrea sa creasca” cu o mai mare intensitate atunci cand il rapesc pe domnul meu la Sephora sa ne jucam cu parfumuri, decat as simti printre artistii si stilistii care cred ca stiu ce inseamna femeia. Sunt fericita intr-un mod complet diferit de poleiala aruncata de cei ce ma-nconjoara, sunt fericita intr-un mod ce pare secret pentru ei, ca o soapta de dragoste, ca notele de vioara pe malul Senei, ca dragostea de dimineata si mirosul subtil de cafea. La multi ani, iubirea mea mare! Sunt fericita numai cu tine!

