In numele nudului si erotismului din arta.(apasa aici)

Imi pare rau ca am lipsit din Cafeneaua Erotica la prezentarea temei “Nudul in pictura si fotografie”. Am fost atunci la alta expozitie de pictura puritana. Nu e delicios de amuzant?mi-am permis sa ma razvratesc cu ajutorul cuvintelor, si pentru prima oara m-am simtit neputincioasa in fata artei.

Am atins aroma de piersica a pielii, savurandu-i goliciunea si pierzandu-ma in ea. Cred ca mi-am dorit mereu sa musc din miezul dulce al unei forme cerate. Atingand o culme, am desfiintat o alta teorie. Atingand extazul, am apropiat parfumul inocentei pescuite pe un cer ireal.

Sa ma rasfat goala printre culori, mirosind a acuarela, ranindu-mi pielea pe panza…Sa ii zambesc pictorului si sa i soptesc cuvinte fara sens. El sa imi modeleze visele cu mainile-i protectoare, sa imi picteze un zambet, sa imi dea culoare in obrajii palizi, sa imi adauge lumina in priviri. Nu vreau sa ma creeze un model perfect. Vreau sa am acel defect care exista in covoarele arabe, lasat acolo de creator pentru a lasa de fapt o profetie.

Un frappe cu frisca si capsune la Monde Art? Zambesc fragil, usor speriata de expozitiile impunatoare de acolo, aproape sfindandu-mi simturile. As fi vrut sa fi fost deschis Montmartre sambata trecuta.

Ascult Marie Laforet (apasa aici) si ma plimb goala printre flori, cu Incestul in mana dreapta si un ceai de lamaie in cealalta.

As vrea sa fi dansat asa acum, sa fi simtit libertatea pielii asa cum o simt pe panza.

Simt nevoia sa pacauiesc patand foile albe cu penita ascutita a unui stilou vechi. Imi plec pleoapele insa. Ma pierd in arta si ma innec in simturile plouate de ea intru mine.

