Adolescenta a surprins-o cu buzele stralucindu-i, mandre,feminine si seducatoare. Isi purta glossul rozaliu ca un fel de scut protector, oglindindu-i fragilitatea emotiilor de portelan. Pe atunci credea cu tarie ca a lasa alte buze sa i le cuprinda pe ale ei, insemna ca micile ei cioate ramase infipte in spatele-i minion sa-i creasca si sa o elibereze de pielea de sarpe e care o adoptase in mod constient. Glossul de cirese atragea si respingea in acelasi timp, pentru ca ii conferea aura pe care dorea ea sa o arunce ca o vraja asupra celorlalti, o aura prea alba pentru a putea fi surprinsa in totalitate de iris. Intr-o zi, a asteptat un baiat in gara, purtand cirese pe buze si la urechi. Se simtea ca facand parte dintr-un grup de iele nebune si frenetice. Dar s-a pierdut in propriul ei joc si s-a indragostit de acel baiat. El i-a sorbit glossul cu aroma de cirese de pe buzele moi, i-a sorbit o parte amara, pe care o picurase in ridurile ochilor tristi si obositi de atata drum. Din acea zi buzele li se uneau intr-un ritual sacru si numai de ei stiut, in acele momente ale zilei, cand ciresii amari infloreau sub roua clipelor nascute in secret. Odata cu luciul ce-i masca roseata naturala, a pierit poleiala carnivaleasca ce-i deforma arcuirea emotiilor crude.Odata cu gustul lpicios si difuz, a sclipit un alt gust apartinand picaturilor de roua matinala. Ea a uitat sa-si ascunda zambetul, expunandu-si pulsatiile sangerande ale aripilor taiate, de fiecare data in care isi ranea buzele din cauza muscaturilor lui infometate. Azi mi-am regasit glossul de cirese in mii de franturi de amintiri, pierdute precum cioburile unei oglinzi sparte. Mi-am regasit paginile de jurnal rupte si smulse din stransoarea lipicioasa si inmiresmata. Am zambit strengaresc, cu genele grele acoperindu-mi obrajii. Imi e pofta sa-l simt pe buze cateodata.

