Innecul unui pre-curcubeu in pieptul meu spart de cioturile aripilor ude.

Linistea buzelor care murmura soapte abia perceptibile in spatele zambetelor si a chipurilor imobile.

Degetele atingand brutal clapele incomode si inguste ce forteaza spatele sa se arcuiasca artistic.

Gandurile imi zboara sarate si vii in orizonturile pe care le-am atins deja cu varful pensulei umezit in culoarea de fondanta.

Aseara m-am prins cu degetele de tine si m-am tinut strans. Cred ca urma sa cad in ochiul de apa de sub pleoapele mele fierbinti. Cred ca atunci cand respiratia ta calda imi mangaia crestetul capului cuibarit la pieptul tau, am reusit sa adorm. Aseara as fi vrut sa fie totul mai usor…pentru prima oara.

Mure negre invinetindu-mi buzele uscate si dulci.

Imi plac momentele in care impartim ziua si noaptea ca doua parti ale aceluiasi intreg.

Zmeura cu iz de Edith Piaf si atingeri de catifea visinie…Catifea care sa ne cuprinda trupurile frenetic si sa ne lege usor, incalzindu-ne prinsoarea de ger negru si suflarea cu flori de cires pasionale si dulci.

Azi caut tacerea in priviri desi murmurul continuu imi impiedica degetele sa scrijeleasca mutzenia in golul abia perceptibil din mijlocul pieptului, dintre sani.

Azi vreau sa ma scurg precum ploaia si sa fiu transparenta si rece.

Sa am parfum de crini albi.

