Teatru in aer liber in parcul Tineretului aseara, cu D. de mana…teatru cu ingeri…trupa din Portugalia. M-am simtit atinsa de acea pana aurita pe care ingerul i-a oferit-o in final fetitei din public. M-am simtit acea fetita, cautand atingeri ezoterice, semne divine, protectie de vis. M-am simtit o parte din acea lume cu fete expresive. Ne-am plimbat pe norisorii din jurul lacului si m-am infruptat din culorile amurgului reflectate in apa. Am fugit prin parcul Carol si m-am transformat intr-un fluture mic in timp ce miroseam regina-noptii si am crezut ca pot lua mireasma cu mine in paradis. D. m-a purtat pe varful degetelor printre luminile orasului delirant noaptea si mi-a povestit despre congresurile care i-au purtat pasii in Casa Poporului si pentru cateva clipe plutitoare am fost alaturi de el in acel balcon despre care imi spunea, privind in zare…Acum jumatate de fatza inca are ochiul trist, lacrimand dupa atingerea ingerului aurit care a dansat deasupra noastra, cei visatori si limitati prin teama ca aripile nu ne sunt indeajuns de aurite pentru a putea zbura…

