38fa95bae85fa891.jpg

Imi amintesc gara si primul sarut care m-a sorbit….

imi amintesc mirosul tau dimineata, cand imi gustai buzele intr-o stare de pierzanie danteasca…

imi amintesc cat de greu ne-a fost sa spunem “te iubesc” dar cat de puternic am simtit-o de fiecare data…

imi amintesc ca ti-am spus ca esti al meu..

in ciuda fantomelor care ma innebunesc pana la delir, inca ma mai pot intoarce in timp, realizand cu luciditate ca sentimentele mi-au crescut ametitor si halucinant…

nu am nevoie de o prietena, imi esti tu prietenul cel mai bun…femeile se ranesc una pe alta cu rautate si egoism, iar eu am nevoie de linistea boema pe care mi-o pui dupa ureche precum o floare de mar…

cred ca te-am visat in copilarie cand imi puneam dorinte in functie de avioanele “cu motor”…mi-am dorit atat de mult sa apari incat urmele poetice pe care mi le lasau altii au disparut in eter cand ai intrat in viata mea….

imi place modul in care ma iubesti…imi place faptul ca nu incerci sa ma cuceresti ca un Don Quixote poetic si “balcanic”, ci imi lasi gustul de “pentru totdeauna” pe buzele umezite de buzele tale avide de mine….am nevoie de viitor nu de romanescul eteric care ii impinge pe eroii seducatori la aventura si pasiune carnala, fara atingerea emotiilor, fara bataia inimii, fara iubirea tandra si pura in care cu inocenta continui sa cred…

Fantoma ta ma vizita in copilarie, ma pandea dupa o perdea galbena de catifea
Care acoperea intrarea in camara
Stateam acolo ghemuiti unul intr-altul si taceam pe doua voci
Depanam amintiri din alte vieti
Nu vorbeam decat intre noi,
Ceilalti erau doar culori intrezarite prin fereastra in goana trenului
Gradina prin care alergam de mana cu fantoma ta e napadita acum de buruieni
Sub ierburile ei salbaticite zac cadavrele viselor care ne-au dat viata…

Ma uit la cartile in care am locuit impreuna si nu mai vad decat cotoarele mucegaite
Mi-ai promis ca o sa ramanem copii

Ascult si acum muzicile prin care odinioara ni se aratau ingerii…
Dar nu mai vad decat un cer strivit sub daramaturile trecutului
Darele insangerate ale dorintelor amputate
Mi-ai promis ca n-am sa imbatranesc

Fantoma ta imi aducea bomboane cand eram bolnava,
Imi imprumuta puloverul tau cand clantaneam de frig
Ma ducea la film si la teatru cand ma abandonau iubitii
Fantoma ta ma astepta pitita sub plapuma
Ii simteam rasuflarea fierbinte cand ma ghemuiam in pat,
Mirosul impregnat in perna mea, amestecandu- se cu al meu…

Cand nu intalnisem inca eram impreuna, stiam tot, puteam totul
Iubirea noastra vindeca animalele batrane, oprea cutremurele, stingea incendiile
See you in my dreams iti spuneam
Fara sa sper macar in existenta ta

Eram singura sirena careia ii urmai chemarea
Acum iti pleci urechea la toate vocile pamantului
Noroaiele lor iti infunda timpanele
Fericirea de-a afla ca existi ma priveste in ochi sfidator
Ca o condamnare la moarte

Nu ma recunosti
Vei uita sa spui rugaciunea care ma aduce langa tine
Vei disparea putin cate putin
Mai intai un fulger iti va infuleca umerii
Apoi intunericul iti va acoperi trupul iti va sterge chipul iti va ingropa urmele…

Vanturile boreale deja au inceput sa-ti manance obrajii, ti se scorojesc tamplele
Ma intreb daca iti voi mai recunoaste surasul strivit sub halcile de ceata ale timpului
Daca am sa-ti mai pot deslusi umbra printre celelalte umbre
Pana la urma nu-mi va mai ramane din tine decat gustul ploii
Ceara melancoliei care-mi picura pe buze si imi arde cuvintele…
Mi-ai promis ca n-o sa murim niciodata.

~iti multumesc, iubitule…te iubesc (Saturday, 3 February, 2007)~

