with_a_kiss___she__ll_burn_you_by_halffull.jpg

Am strans cirese negre in poalele rochitei din batist si am ridicat-o precum Monroe, simtindu-ma libera pe iarba umeda si rece de dimineata. M-am ascuns dupa o tufa de trandafir salbatic, plin de spinii ce-mi mangaiau pielea si am zarit forme de iepurashi pe cerul azuriu de vara. Buzele dulci-amarui sunt lipicioase, genunchii zgariati. Am atins paginile lucioase ale albumului foto incercand sa-mi imprim pe pagini chipurile tiparite in suflet, ca un orb ce orbecaie tremurand si nesigur pe colturile ascutite in care isi poate rani mainile. La naiba….ma ard cu imaginea copilei din mine. Incap in forma de femeie din ce in ce mai bine si ceara nu mai curge atunci cand stelele se aprind ca niste sfeshnice si imi lumineaza formele unduitoare din noapte. Gust din madeleina timpului regasit cu o pofta de necrezut, incercand sa ma sparg in mii de cioburi de portelan si sa ma recreez intr-o bula de timp subiectiv. In drum spre munca, am pasit pe faleza Dunarii stralucitoare ca o bijuterie si am atins cu varful degetelor apa. A fost ca si cand ating pielea unui iubit. Imi revin franturi de imagini si sunete, si imi incolacesc corpul precum un sarpe in jurul siluetei care ma tine in brate dar al carei chip ramane ingropat in acea gropitza ascunsa si vulnerabila de la baza gatului meu. Azi nu te vreau pe tine, indragostita fiind de acel glob intors in care fulgii zboara si o fetita cu cositze lungi canta la pian. Azi nu iti doresc palmele pe obrajii mei sarati, tu timp de lut, ce ma strangi intr-o prinsoare violenta si claustrofobica, fortandu-ma sa iti accept buzele sarate si vocea muta care nu imi spune nimic, crezand ca ma seduce prin absenta corporala. Am ramas in multe aspecta copila inocenta si fragila, cu flori in par si ciocolata pe nasuc. Dar imi degust placerea decadenta de a fi femeia care stie ce vrea si care seduce privirile piticilor colorati printr-un joc de cuvinte. Ce crezi ? talpile care te ating pe sub cearceaful rece pot povesti saruturile descrise intr-un mod carnal de Mauriac sau atingerile usoare pe sira spinarii desenate de Renoir ? Vrei sa ma iei de mana si sa dansezi cu mine sau iti alegi mastile spre care stii ca nu ma voi indrepta precum un fluture orb care se lipeste de caldura?

