7134a092e17ea20c1.jpg

Am gasit o perla neagra…M-am innecat cu ea in timp ce respiram sideful unui piept care m-a sorbit cu bule de aer.Am soptit cu un glas ragushit si somnoros ca sunt mai insetata inainte de rasarit si nu am mai asteptat nici un raspuns. Forma mea noua imi convenea. Ca si culoarea de altfel. Mi se permitea libertatea de a-i rascoli mintea si a-i cerceta corpul cu un nesatz decadent de care eram mandra. Eram mandra pentru alunecarea subtila cat mai aproape de pulsatiile claustrofobice care ma respinsesera la inceput.Nu cred ca mi-a putut uita shovaiala atunci cand i-am smuls inima si am luat forma ei, lasandu-i in palma doar perla mica si lipsita de stralucire…Gust amar…gust de nisip sufocant…gust de tine atat de departe de mine…Rafale de vant si un deshert dezgolit de orice urma de caldura..Amenintarea unui ranjet pe care inainte il percepeam doar ca un zambet parfumat al unei fete imbracata in batist. M-a speriat azi tonul si am decis sa mai inchid o usa, prin care cateodata ii permiteam sa ajunga la mine.Masti, multe masti cinice si colorate. Scriam candva ravashe si purtam cireshe agatate de urechile mici. Scriam cu stiloul pe foi albe scrisori lungi in care strecuram lacramioare. Sopteam visele mele cuiva si nu traiam cu grija ca se va intoarce impotriva mea.Gust amar din nou, in timp ce tastez inconjurata de dosare si rapoarte pe care trebuie sa le pun la punct pana la miezul noptii, cand, voi pasi ca o Cenushareasa in taxi si ma voi strecura ca o iubita intre cearcafurile albe si parfumate.M-a bulversat scurta discutie de azi…m-a bulversat insinuarea si « amenintarea » aproape disperata, ce se agata de speranta oarba ca eu voi cadea pe propriile-mi urme…Ma simt ca o Scufita-Rosie care ezita sa creada in vanator si prefera coltii lupilor..cel putin de la un lup stiu la ce sa ma astept…de la sirene si vanatori nu.Inchid ochii si ma ustura pleoapele sarutate de aerul marin.Vreau sa ma arunc in bratele tale si sa imi absorbi toate grijile.Pana atunci voi striga la cer cu degetele insangerandu-mi palmele…

Ma simt pierduta in detalii si aspecte pe care nu le pot schimba..pierduta in margelele rupte ale unui alt secol, cand poate glasul tau m-ar fi cucerit mai greu…am incercat sa surprind senzatia de regasire in pierdere prin acest film fragil si nud…

Te iubesc. 

