5f921.jpg

O viziune interesanta pentru cultura mea cinematografica…Am descoperit-o descoperindu-ma pe mine….

Cinci regizori

cinci viziuni

cinci scurt-metraje

aceeasi poveste…

Ariel Winograd,Rodrigo Garcia Saiz,Plastico,Cayetana Vidal,Nicolas Parodi

Asa cum e viata mea in ultimele zile…petale, polen, batai de pleoape ca sa impiedic lacrimile, dorinta care imi arde pielea, iubire de poveste, zbor& cadere, cantec, tristete, lupta….voci diferite-aceleasi cuvinte…cuvinte diferite – aceeasi voce….

Iti vine sa crezi cate nuante ale aceleiasi culori exista in mine si cate culori ale unei non culori sunt in stare sa amestec pe panza ta?

Ma auzi oare, in timp ce ma modelez sub atatea forme, in atatea lumi, in mine…?

Ma auzi tu oare in timp ce iti urmezi drumul lucid presarat cu praf de stele fierbinti?

Ma lupt cu toate cuburile existentialiste si azi am avut parte de primul meu refuz de care chiar mi-a pasat….cata non culoare va picura din penitza degetelor mele tremurande…?

