4473895-md.jpgEL: N-ai vazut nimic la Hiroshima. Nimic.
EA: Am vazut tot. Tot? Poftim, spitalul, l-am vazut. Sint sigura ca l-am vazut. Exista spital la Hiroshima. Cum as fi putut sa nu-l vad?
EL: N-ai vazut nici un spital la Hiroshima. N-ai vazut nimic la Hiroshima…
EA: N-am inventat nimic.
EL: Ai inventat totul.
EA: Nimic. Dupa cum in dragoste iluzia asta exista, iluzia asta de a putea sa nu uiti nimic, tot astfel am avut eu iluzia in fata Hiroshimei ca nu voi uita niciodata.

La fel ca in dragoste? (Marguerite Duras)

Apune soarele peste Dunare…e rosu…cred ca m-am ascuns in acel cuib de nouri care nu ma lasa sa ii vad plinatatea…

Ascult cuvinte…le pierd sirul

Inchid ochii si imi pierd firul gandurilor…ramane doar imaginea lor ca un parfum ce ramane in camera mult timp dupa ce o persoana dispare…sa fi existat cu adevarat? persoana…caci imaginea construita in spatele ochilor negri sigur isi construieste realitatea pe care o alege…

Mi-e pofta de aventura clipei in care sa fac ceva spontan, sa fug, sa zbor, sa ma pierd intr-un moment pe care nu l-am tesut inainte cu ochii mijiti ai imaginatiei…

Pierzandu-ma de penel, poate regasesc pictorul…

