natalie1.jpg

Azi am luat o hotarare care imi va afecta viitorul..sper eu in bine…Asa sunt eu, ma framant zi si noapte atunci cand simt ca trebuie sa actionez, ca trebuie sa iau o decizie, desi pentru majoritatea nu urgenta, pentru mine izvor care sa imi potoleasca setea de evolutie. M-am hotarat sa fac o a doua facultate si apoi sa fac mastere de specializare, care chiar sa ma ajute…stiu, e frumos sa studiezi literatura, dar setea mea de carti nu poate fi potolita nicicand sufocandu-ma cu teorie si neoferindu-mi libertatea de a ma “scufunda” in cuvinte si a fi una cu ele…M-am linistit…e ciudat cum sufletul nu imi mai bolboroseste la malul dezamagirii pe care o traiesc cu studiile de acum, pentru care aveam alte asteptari…e ciudat cum, atunci cand iti asculti inima in linistea poienei pe care ai sadit-o de copil, de cand aveai genunchii raniti si iti placea sa te manjesti de ciocolata doar ca sa creezi alta imagine de a ta, exact atunci te linistesti total….e ciudat sa stii ca tot ce trebuie sa faci e sa vorbesti cu tine, sa te asculti si sa nu incetezi niciodata sa actionezi…stagnarea intr-un loc in care te pedepsesti sa te ghemui nu poate aduce decat experiente care sa te oblige sa iei o decizie intr-un sens sau altul..si nu intotdeauna acea experienta este una fericita, poate nu constientizezi ce trebuie crezand ca destinul ti-a fost dusman si nu devii decat unul din orbii care isi traiesc viata cu ochii inchisi, pe post de victime…

Sunt oarecum fericita, sunt entuziasmata, mi-e un pic teama…o noua viata, in alt oras, cu iubirea vietii mele, alegand alt drum decat cel dictat de firele invizibile ale vietii, riscand, cu mai multe responsabilitati..blazata si neputincioasa inca sa termin ce am inceput desi stiu ca mai am 2 luni in care trebuie sa pun semnul “punct”…il voi pune si voi incepe alt paragraf.

