amintiri inramate si aromate…legate cu funda rosie…impartite dar imortalizate de cel care mi le-a daruit…imagini ca un filmuletz, voci care imi rascolesc emotiile si ma ametesc cu profunzimea lor…Daca as inchide acum ochii as gasi fiecare din locurile atat de puternic impregnate de noi, de gustul fericirii…daca as inchide ochii as putea retrai la fel de intens totul…incerc sa ma dezobisnuiesc sa mai privesc inapoi, sa ma bucur de ce am…incerc sa ma opresc din avalansa de vise pe care le tzes in legatura cu viitorul nostru….apoi imi zic ca nu fac nimic rau, apoi plang, apoi zambesc pentru ca ma suni tu si imi spui atat de sigur si evident “te iubesc”….imi e dor sa miros primavara si sa ii gust savoarea fiind una cu a ei culoare…imi e dor sa cunosc prin imagini si sa nu ma mai pierd in cuvinte….imi e dor sa ne pierdem in aceasta renastere perpetua si sa ii simtim fiecare zbatere…traiesc intens infinitul alaturi de tine…”Fiecaruia ii e data o singura vana a interminabilului, o singura forma de infinitate. Nu jindui infinitatea altora, nu le fura delirul lor sacru.Traieste, adanceste si rataceste intr-al tau.” (C. Noica: “Jurnalul de idei”)

img_0763.jpgimg_0496.jpg pe malurile Dunarii…ascultand cuvinte de iubire

img_0499.jpg cu sufletul departe, plutind deasupra valurilor

img_0538.jpg in Cismigiu, ne jucam si ne simteam liberi

img_0623.jpg faleza Dunarii…locul in care mi-am petrecut copilaria

img_0618.jpg printre flori, ametita de culoarea pe care credeam a nu o mai vedea

img_0646.jpg pe plaja din Mamaia, liberi, singuri si fericiti

img_0690.jpg din geamia din Constanta….

img_0716.jpg sa zbori nu e neaparat ceva material

img_0731.jpg acest catel imi aduce zambetul pe buze…

img_0774.jpg din interiorul magnoliei…darul iubitului meu

img_0749.jpg ca un fluture in gradina botanica

img_0761.jpg culoare si aroma…dragoste

