margele.jpg 

Am margele in sandale…margele rosii si bucati de scoici sidefate…ma rod dar imi place sa le simt parte din mine, lipite de pielea mea atat de goala.Ma doare o aripa atunci cand ma trezesc.Mi s-a oprit inima atunci cand aerul tot zboara catre tine si visele zboara cu repeziciune, ma impiedica si ma trag de par.Mi se opreste inima cand nu am pe ce strazi sa ma pierd…Daca inchid ochii pot merge in linie dreapta, pot intra in bijuterii si parfumerii pentru ca ma ghidez dupa pasii fluizi din fata mea.Daca trebuie sa ajung undeva, imi pot lasa corpul sa hoinareasca pe strazi, pentru ca, precum unui cal fidel, gaseste mereu drumul…Am incercat ieri la munca sa ma pierd in timp ce imi fugeau degetele pe taste, sa ma pierd in vapoare si in vasele de croaziera care plecau departe…Dar a aparut un pescarus care a aruncat in mine cu melci verzi si am tresarit in mijlocul unei sedinte…Plec de aici incetul cu incetul,atat de mult ma trag visele departe.Azi am mirosit un pic din lunile ce au trecut…am atins aerul orasului in care multi nu se gasesc dar in care eu mi-am gasit jumatatea.Azi am realizat totodata ca fiecare alegere presupune un sacrificiu, fiecare perla din colierul din vitrina are o semnificatie.E ciudat sa stii dinainte ca dai pagina si te integrezi altor foi lucioase si spatii goale pe care trebuie sa le completezi, cat mai creativ…sa faci un colaj din viata si asta sa te ridice la cer…e frumos pe pamant, de ce toti vor sa zboare atat de sus? cum altfel as mai ajunge eu sa ma bucur ca un copil in Herastrau sau cum altfel imi voi mai bea cafeaua mare in Unirii?…cum sa mai simt bucuria inocenta atunci cand ma urc in tren cu iubirea mea, sa hoinarim si sa descoperim noi meleaguri?..margelele mi-au intratacum in piele..ce ma fac cu ele…plec asa?si ma intreb de ce mainile mi-au fost lasate libere…E un solfegiu..e o stare incarcata de notele pe care le compun,le cant si le interpretez totodata.Mi-am propus sa compun alt cantec, de data asta mai lung, mai plin de stralucirea orasului care m-a furat, mai atent la emotiile celor de care nu vreau sa ma despart…Cred ca le voi canta e toate,voi savura fiecare clipa la pianul clipelor nemuritoare..dar ultima nota ti-o las tie…doar tu poti continua cantecul meu, doar tu imi poti colora margelele din piele, doar tu ma poti ridica la cer si in acelasi timp determina sa iubesc pamantul atat de complet…

 

