fb2e.jpg

Aglomeratie, zgomot, fum, pantofi scumpi, parfum Dolce&Gabana, posete Coco Channel…Senzatia de voma in timp ce imi sufocam inima intr-o balta de masti fara nume, frumos pictate dar prost cosmetizate. O discutie despre viitor in care am inteles ca occidentul este aerul spre care tind majoritatea. Nimeni nu mai suporta aerul de aici. Ciudat, pe mine ma sufoca aerul lor auriu care miroase a carnaval si a margele…Traduceri simultane…imi vuiau gandurile in toate directiile si mi-a luat ceva timp ca sa ma pot concentra asupra ideii care se lega de afaceri externe. Evident acum aflu si eu ca e lupta politica in Franta. O discutie interesanta despre un elefant si o furnica pe un pod care se zguduia, de pe buzele unui academician care “isi permite” pentru ca studentii din ziua de azi “nu se numesc studenti” si oricum rafinamentul permite. scari, alergatura la catedra de limbi straine. 40 de minute asteptare. Mobilul. Ce m-as face fara bijuteria mica din buzunar care ma uneste cu o ata de paianjen transparenta de lumea mea..Era o intrebare retorica. Aflu ca mai trebuie sa vin si maine sa ma inscriu pe lista pentru sesiunea de comunicari. Ma dor calcaiele, ca si cand as fi fost pedepsita. Buzele rosii are irezistibilelor Afrodite..ruj Boujoirs. Si alergtura pana la munca…lift si birou. Azi m-am sufocat in izul scump al citadelei poleita cu ceara. M-am pierdut de un public care nu stie sa citeasca pe buze. Am simtit izul privirilor distante, lipsite de caldura…si culmea, le-am zambit. Analizand fatzeta care pe mine m-a ciobit in locul de deasupra inimii, imi dau seama ca cea care gandeste gresit aici sunt doar eu. In functie de cine imi stabilesc eu valorile?..nu pot trai intr-o lume imaginara, in care simpla vizita a unei biblioteci sa constituie un act de revelatie. Sunt ametita, aproape ca ma asteptam sa te gasesc acasa cand am descuiat usa la 12 noaptea. Ma asteptam sa imi pot adanci chipul obosit la pieptul tau gol, ca un copil care a visat urat si sa ma linistesc, sa realizez ca norisorii pe care credeam ca umblu dimineata, sau balta in care credeam ca am cazut dupa atata rosu, roz si puf galbui…sa dispara..si sa existam doar pentru acel moment doar noi doi. Sa respir prin tine si sa imi pun perlele albe doar in acea seara. Cred ca m-am oprit candva, in vacarmul caruia i-am facut fata doar cu cinism..si cred ca am putut schita cateva randuri, departe de privirile curioase ale unui impatimit ale motoarelor scumpe si ale petrecerilor seara de seara, care traieste fericit intr-o relatie libertina si “moderna” cu prea frumoasa lui. Uneori parca traiesc in alt secol. Cateodata simt asta….

ora  09:26pm

Arcuire in privirea ta

Imi arcuiesc gatul catre acea parte din cer care imi permite sa imi ascund ochii…si buzele arse de soare si aerul de Dunare…Patez cu visele fiecare nor si nu ii permit sa fie altceva decat o umbra pe panza veche…Am intrebat stelele ce poveste ma poate inghiti pentru ca apoi sa dispara cu mine intr-o constelatie necunoscuta, departe de ochii multimii. Mi-a raspuns aburul muntilor care formeaza cuvinte sacre in lumina lunii galbene. Mereu am citit magii in luna.Ma pregatesc sa pun mana pe clanta si sa zambesc strengareste, sa spun « Am ajuns acasa »…ma pregatesc sa ma lipesc de caldura batailor inimii, arcuindu-mi gatul in curbura gatului tau fin, si sa-mi ascund ochii in privirea ta

Mi-am facut patul intr-o graba pe care nu o pot numi decat nebuneasca….dar acum tot ce as vrea ar fi un ceai cu flori de iasomie, la lumina lunii, depanand ganduri si soptind cuvinte de dragoste..adomrind apoi unul in bratele altuia..

